T o r S d a g

Skönt att dagarna rullar på! Idag höll vi tal, igen. Det var det nationella provet i svenska B. Skönt att ha det gjort nu iallafall, aldrig mer tal! Torsdagskvällen kommer att spenderas med Tammi. Mamma & Pappa ska iväg på en föreläsning med Mia Törnblom.

Hela helgen kommer bestå av jobb. Imorgon ska jag & tjejerna jobba på studenternas när det är isracing, sen jobbar jag lördag och söndag också. Jag har öppning & stängning för första gången, lite nervöst med alla koder och larm men det går nog bra! Kommer vara helt slut på söndag kväll, men som tur är så är vi lediga på måndag! Hur skönt som helst. :)


fan vad jag vill ha sommar och värme nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0