Lördag

Skönt med helg!
Igår var lite släkt hemma hos oss, vi firade mig, pappa & sofia lite i efterskott. Vi har renoverat köket så det har lixom blivit uppskjutet. Senare på kvällen åkte jag & henrik till kyrkan i vattholma, tände ett ljus och sen följde vi med robin in till stan och åkte biltvätt. Både jag & Henrik somnade så han körde hem oss sen.

Imorse vaknade jag klockan sju. Inte allt för exalterad över det. Prövade lite kläder som jag inhandlade under fredagseftermiddagen då jag och Vanessa gled omkring på stan. Sen kom Cissi till mig och vi åkte till Vanessa och sen gick vi och simmade ett par timmar, hur skönt som helst.

Just nu sitter jag hos Henrik. Vi har ätit middag och kollat reprisen av gårdagen bb. Har ingen aning om vad kvällen har att erbjuda, jag hoppas på en lugn kväll eftersom jag ska jobba imorgon. Drygt att sommartiden ska börja imorgon också. Bäst för Tim att han är i tid! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0