In the endless sky

Måndag. har jag sagt att måndagar är helt ovärda? som resten av skolveckans dagar. gjorde absolut ingenting i skolan. på svenskan lyssnade vi på en pårökt biblotikarie som malde på om hur man ska söka information till skolarbeten. lite sent påtänkt nu va? tar ju för fan studenten om några månader. och på info & layouten hade vi klassråd som inte gav någonting som vanlig.

efter skolan åkte jag, pappa & sara och köpte ett par skor till mig. jag passade på att köpa ett par till henrik också. hoppas att han tycker om dom och att dom passar. känner att jag stiger på snällhetsfaktorn. igår fick han en volvo tidning.

kvällen ska jag spendera med filosofiböckerna. byta färg på naglarna och duscha måste jag också hinna med. tur att jag redan gått promenad med buster, är helt död nu. världens huvudvärk. ska typ hänga mig i garderoben nu. ciao!


vita till mig & blå till heinrich


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0