spell it out!

Tisdag
utvecklingssamtalet gick bra! jobbade sen 11-19 = trött tjej.
glassfrysen gick sönder idag vilket ledde till att jag & sara var tvugna att göra det bästa av situationen och prova lite nya glassar eftersom dom ändå var helt smälta. daim päron var god! samma sak med ninja glassen (4 små isglassar i en låda). ibland har man tur!

nu sitter jag hemma hos killen. han är dock inte här. har ingen aning om vart människan tagit vägen. han var inte här när jag kom hit och inte får jag tag i honom på telefon heller. illa. om en timme börjar hemmafruarna och sedan bb. ska läsa lite affärsjuridik och spy i min mun lite tror jag. imorgon ska jag träffa julia och sedan cissi. fint

längtar sjukt mycket till lördagens festligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0