sail away

Dagen gick fort, tack och lov!  Är hur trött som helst, var tvungen att åka hem efter jobber för att pappa skulle sätta på sommardäcken på bilen. Ska strax bege mig hem till pojkvännen och spendera kvällen med honom framför bland annat big brother.

Imorgon är jag somsagt ledig, ska antagligen umgås med tammi hela dagen då eftersom hon antagligen inte kommer komma iväg till skolan. På kvällen ska jag åka in och investera i en ny telefon. Min lilla ögonsten har ju gett upp hoppet tyvärr. Har lånat en av Ida ett par dagar. Får se vad det blir för någon!

Har också införskaffat ett nytt förbud - inget shoppande innan studenten!

får se hur det går... (a) mobilen räknas naturligtvis inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0