Lördag

Gårdagens jobb på studenternas under israce tävlingen gick bra, och det var kul! Kom hem runt halv elva, tittade lite på tv innan jag deckade runt elva. Började jobba nio imorse. Gick hur bra som helst att öppna och allt sånt, skönt! Dagen var lång. När jag slutat kom cissi och så åkte vi in och åt sushi, någonting måste vi ju göra nu när vi inte ska förtära alkohol...

åkte sen till henrik men fick vända i dörren eftersom han tydligen skulle på fest. Så här sitter jag, inte alls bitter. Har precis duschat. Är sinnessjukt trött så jag antar att jag ska sova snart. Måste möblera om i mitt rum igen. Kan inte sova när jag har sängen som den står nu, drömmer mardrömmar varje natt!! Blir helt psykad.

Imorgon är det jag som öppnat igen, känner att jag kommer vara mer död än levande imorgon kväll, men det är väll lika bra det eftersom det ändå inte kommer hända någonting spännande ändå. Dagen till ära har jag även hittat en ny kärlek : mountain dew! nästan så den slår cola... men bara nästa. Så med en burk kärlek har jag syndat ikväll. Men det är helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0