funny friday

kom precis hem till henrik. har spenderat dom senaste timmarna på dragon palace med tjejerna. god mat och trevligt sällskap, perfekt början på lovet! har även hunnit med en jobbintervju idag och äntligen har jag ett jobb. så jävla glad! nu slipper jag sitta hemma och ha tråkigt på lovet (a) haha!

inväntar nu henrik. han fixar sin bil hemma hos pontus, men han kommer snart sa han. mys! tänkte köpa godis i stan på vägen hem, skulle vara så jävla gott! men bara onödigt. bort med sånt där nu! men jag ångrar mig lite grann...

vet inte hur kvällen kommer se ut, förhoppningsvis lugn. skulle kunna gå och lägga mig nu. sjukt ont i huvudet. blä.
imorgon blir en rolig dag, så måste vara utvilad. can't wait! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0