söndag

igår gick jag runt osminkad och ful hela dagen, rätt skönt! eftersom en viss henrik var ganska sliten efter fredagen fick jag ta hand om honom. när han hade spytt klart och var lite mer i form åkte vi på rally i tensta.
jonas kom sen och hämtade oss och vi åkte hem till göte som fyllde år, as god smörgåstårta (gillar inte de i vanliga fall) och kladdkaka. sen blev det häng med gänget resten av kvällen, runt tolv somnade jag i johans bil och blev väckt runt två när vi var hemma. henkan sover fortfarande, ska låta han få sova ut så han inte kan gnälla över att han är trött, sen blir det dusch och fix och sen ska vi uträtta ärenden i stan. jag måste skaffa internet bank, fast man kanske inte kan göra det på södagar?!  och grattis till patrik som fyller år idag! :)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Tack för det Carro. Hälsa Hebbe

2010-06-13 @ 12:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0